Subject: Raasiku Kool, kooli lähiümbruse ohutuse hindamine
From: "Reelika Virma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Jun 2025 12:55:34 +0300

issuetype: Pöördumine
Ees- ja perenimi: Reelika Virma
components: Liiklusharidus
Vastust soovin: e-post
Sender E-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Telefoninumber:
Summary: Raasiku Kool, kooli lähiümbruse ohutuse hindamine
Description: Tere

Õppeaasta algusest saadik tahtnud kooliümbruse ohutuse hindamisega tegeleda, 
aga jõudsin selleni alles nüüd. Saadan arvutusmudeli dokumendi ja fotode 
kausta: 
https://drive.google.com/drive/folders/1t-zwmaEkNn_roYY930ogrM832qG-bxx6?usp=sharing

Esialgse hindamise tegid spordiaktiivis olevad õpilased ning vormides olid 
kohati sellised sõnastused, et õpilastel oli keeruline aru saada. Mõni asi 
tekitas ka minule küsimusi, aga kuidagi ma need asjad ära täitsid, kas päris 
nii nagu peab ei oska öelda. Fotod räägivad ehk paremini kõike mis olemas on 
ja mida pole.

Parimat!

Reelika Virma
Kehalise kasvatuse õpetaja
Raasiku Kool